jennifermthunell

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 24 februari 2011 13:42

Var nyss på det nya stallet och började lägga in lite saker i "min" Garderob och klädskåp. Men har en hel del som jag skall lägga upp i helgen!


I dag har jag kunnat äta:) Har ätit lite spagetti...jag håller nog på att bli frisk!


Annars har det inte hänt så mycket. Jag somnade 03.30 trotts att jag la mig innan 22.00 Hade som nån konstig jävla ångest när jag skulle somna, fick panik liksom...


Det som jag tyckte var lite konstigt men nya stallet var att det inte direkt fanns ett lämpligt ställe att förvara foder. Har ju "lite" som jag ska försöka få platts med..


Nåja nu blir som sagt Team Thunell och MP GRKáre...men vi e ju fortfarandeTeam Thunell:P



  




  

Ovido - Quiz & Flashcards