jennifermthunell

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 februari 2011 18:50

Nice dag i dag.


Körde snabbjobb´s intervaller med Lady Line. Riktigt fin häst, mysig att köra.

Blev mycket mockning idag, men då bygger jag ju muskler iaf:p


Sedan skulle vi "sitta" på en av hästarna. Tanken är att körningen på denna häst skall kompliteras med ridning. Gick jätte bra, barbacka och endast man att hålla i. Men sedan gick () bakom med en häst och mat och då blev hästen jag satt på rädd och sedan blev det RODEO.


Detta skedde inne på stallgången, alla som stog på marken var tvungen att släppa och hålla sig ur vägen. Å tur var vell det för det blev riktig rodeo och dom på marken hade lätt kunnat skadas mer än vad dom gjorde (sträckt axel bla.). Å där satt jag, bocksprång, kast och resningar med ett mantag...grimman slets sönder. Men det gick helt ok, tappade inte balansen och väntade till han blev lugn. Då sa (1) att jag skulle hoppa av. Fick beröm för att jag hade så otroligt bra följsamhet och balans.


Det såg tydligen riktigt proffsigt och snyggt ut...typ stunt-trick;) western film liksom. hehe...bra att man kan underhålla någon.


Vet inte om det är nu i helgen som det skulle vara löshoppning, iaf. kan jag nog inte delta eftersom jag troligen skall jobba Lör, Sön.


I morgon blir der skolan och Filmkunskap.


Ovido - Quiz & Flashcards