jennifermthunell

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 16 mars 2011 06:52

Löshoppningen i söndags gick super:) Hoppade 75 cm och i övrigt var det STORA framsteg. über stolt!


I måndags blev det galopp arbete:) Tränade fattningar, nått byte och tempo växlingar. Kan inte fatta att allt går så bra:)? Bara därför kommer det vell ett riktigt bakslag snart.


Igår kom ytterligare ett framsteg!! Hoppade uppsuttet i ridhuset. Det var första gången för MP men hon var underbart duktig. Värmde upp, travade lite växelvis upphöjda bommar, galopperade lite galoppbommar och hoppade:) Min supersöta MP!

Fick en förfrågan i går om att ha en uppvisning/framträdande med MP:) mer om de sedan!


Å idag e jag förkyld, snyfft. Har ju känt att kroppen spökat länge nu, det e precis som om det ligger och retar kroppen...huvva, blir så hängig. Men inte fan har jag ro i kroppen att vara still!!!


Sjukanmälde mig i dag eftersom jag vaknade med en 7-jävla huvudvärk och ont i halsen. Kunde heller inte sova ordentligt i natt eftersom jag fortfarande har problem med revbenen sen jag nyligen gick ikull med hästen.


Nog med klagande, Shadow ligger här med mig i soffan och myser, tröstar mig lite liksom. Funderar på att ge mig i väg till skolan endå...men vet inte om jag blir sämre av de!?

Ovido - Quiz & Flashcards