jennifermthunell

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 12 mars 2011 13:05

Asså jag vet att jag har varit superdålig på att uppdatera bloggen. Men det känns som att jag har annat att ptioritera. Men lovar att jag ska försöka ta mig tid att skriva framöver:) MP mår iaf super bra av stallbytet...å lika så jag! Så skönt att ha ridhus några meter ifrån stallet. Även utebanor till sommaren.


Det har gått otroligt bra med min underbara MP i ridningen. Helt super:) som en klocka liksom! Allt slit har lönat sig och man får "lön" för mödan. Hennes mage har oxå blivit bättre sedan vi bytte en del av Krafften till Krafft SPC.


Riktigt skönt att mycket av det vi har haft problem med i ridhuset börjat "sitta". Hon har börjat bjuda bra och tycker inte att väggarna e lika läskig. Mycket har ju funkat utomhus tidigare men i ridhuset har hon körkat ihop. Men nu verkar det som att de släpper:) JIPPIE! Helt plötsligt händer det:p.


Imorgon är det löshoppning som väntar= längtar!


Idag har jag EM/kväll´s jour så kvällen tillbringas på stallet.


Ovido - Quiz & Flashcards