jennifermthunell

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 3 mars 2011 21:10

Har varit hemma idag eftersom jag vaknade med feber...misstänker att jag gick ut för tidigt.

Får se hur jag gör i morgon. Måste vakna och känna efter!


Har iaf. läget klart inför stallbytet. Det är vissa saker som skall upp men inte så mycket. I morgon måste jag spåna boxen och fixa lite...oavsett om jag har feber eller inte.


Har städat hela datorn så jag har inga bilder att ladda upp för tillfället.

Tyson har fått en blåsa i munnen, han har inte ont som tur är:) Vi behandlar med antibaktriell skölj.


Ska ta och gå kvällssvängen med Doggsen och natta Niniserna. Frej gör ALLT för att komma åt Freja och Idun. Det är vell vårkänslorna som gör sig tillkänna.


I sommar blir det mycket att fixa! Ny byggnation av hundgård och fixa kaninburar och hagar! Riva hönshuset, vetet fan hur vi ska göra...troligen ta traktor och riva isär det och sedan elda upp det vid bra väder (dvs. fuktigt väder)

Ovido - Quiz & Flashcards