jennifermthunell

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 6 maj 2011 15:28

Guuud vad länge sen det var jag bloggade! Kan inte skylla på att jag inte har haft tid men ja, ork har jag inte haft.


Har hunnit fylla 20:)  Fick ett par Cavallo stövlar av mamma...Åååå så sköna de är!

Vet inte om jag har talat om att jag köpte ett Albion träns för ett tag sedan!? Det blir bara finare och finare...Han skritta med det 1 gång, sen blev MP halt. IGEN


Jag skulle precis skritta igång henne efter att hon har haft ont i bakknäna. Kände att hon kändes konstig, framtung och snubblig och utan bärighet. Ringde iaf vet. som kom ut och konstaterade att hon hade hälta i båda framknäna och ena bakkotan. Blev till att spruta henne och sen sjukhage igen...


Han talade även om att prognosen kanske inte ser så bra ut...vi får se om behandlingen har gett resultat när vi ska på återbesök. Han tyckte att man kunde röntga ifall ingen förbättring har skett. (misstänker förändringar i leden/lederna) 

Hon har ju en senskada sen tidigare och där har hon bara blivit hårdare och hårdare, och fått en brosk/benknöl vid senan. Så på återbesöket ska jag be han kolla detta lite extra.


Just nu så är faktiskt oxå dålig, huvudvärk, magont och feber...


Ovido - Quiz & Flashcards